سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم راه عذر بر بهانه جویان بسته است . [نهج البلاغه]
پاسخگوی سوالات پزشکی شما
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سوال و جواب 1

سوال 1:

رضا: با سلام خدمت آقای دکتر-مدتی است که  ترشحات در حلق خود دارم و چندین بار به جاهای مختلف مراجعه کرده ام اما همچنان این ترشحات را دارم.لطفا راهنمایی کنید؟

جواب:

دوست عزیز سلام

با تشکر از ارتباط شما-

ترشحات حلق یا عفونی است که به شکل ترشحات سبز رنگ و بدبو می باشد که در این صورت با مراجعه به پزشک و انجام ازمایش کشت ترشحات حلق نوع باکتری و آنتی بیوتیک خاص آن مشخص خواهد شد و یا اینکه ترشحات ابکی و کف آلود می باشد که نیاز انتی بیوتیکی ندارند،درهر دو صورت شستشوی گلو وبینی با محلول نرمال سالین کمک خوبی به شما خواهد کرد.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( جمعه 86/10/28 :: ساعت 11:2 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خلیج فارس
سوال و جواب 4:
سوال و جواب 3:
سوال و جواب 2:
سوال و جواب 1
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 16694
» درباره من

پاسخگوی سوالات پزشکی شما
مدیر وبلاگ : [15]
نویسندگان وبلاگ :
دریا
دریا (@)[8]


در این وبلاگ آقای دکتر زارع در حد توان و بضاعت علمی خود و با توجه به تجربیات چندین ساله خدمت به مردم در مراکز مختلف درمانی، پاسخگوی سوالات پزشکی شما بازدید کننده عزیز می باشند.

» آرشیو مطالب
86
نکته ها 86

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب