سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دلها همچون تنها به ستوه آید پس براى راحت آن سخنان تازه حکمت باید . [نهج البلاغه]
پاسخگوی سوالات پزشکی شما
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آیت الله حسن زاده اولین برگزیده جشنواره فارابی

نخبگان حوزوی در نخستین جشنواره بین المللی فارابی درخشیدند و آیت الله حسن زاده آملی به عنوان اولین برگزیده جشنواره فارابی معرفی شد.

به گزارش رسا در نخستین جشنواره بین المللی فارابی که رئیس جمهور، وزیر علوم و تعداد زیادی ار مسئولان و شخصیت های علمی، فرهنگی حضور داشتند، برگزیدگان داخلی و خارجی جشنواره توسط رییس جمهور تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، اسامی برگزیدگان جشنواره بین المللی فارابی در رشته ها و حوزه های مختلف علوم انسانی به شرح زیر است: آیت الله حسن حسن زاده آملی به سبب خدمات علمی و جمیع آثار به عنوان اولین برگزیده جشنواره بین المللی فارابی معرفی شد.

آیت الله عبدالله جوادی آملی، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، آیت الله جعفر سبحانی، دکتر رضا داوری اردکانی و دکتر فتح الله مجتبایی نیز علاوه بر آیت الله حسن حسن زاده آملی طبق آئین نامه جشنواره فارابی خارج از گروه های تعیین شده کمیته های علمی مورد معرفی قرار گرفته و هدایای آنها توسط رئیس جمهوری، وزیر علوم و نمایندگان یونسکو و آیسسکو به خود آنها یا نمایندگانشان تقدیم شد.

گفتنی است، آیت الله جوادی آملی و آیت الله مصباح یزدی در اولین جشنواره فارابی مخصوص علوم انسانی و اسلامی غایب بودند و جوایز آنها توسط نمایندگانشان دریافت شد و نیز جای خالی استاد جعفر شهیدی، به عنوان رتبه نخست زبان و ادبیات فارسی و دکتر کاردان، چهره ماندگار کشور و رتبه قابل تقدیر در گروه علوم تربیتی و روانشناسی کاملا احساس می شد.

«جشنواره بین‌المللی فارابی» توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت سالانه برگزار می‌گردد و هدف از برگزاری این جشنواره اصلاح نظام آموزشی و پژوهشی،‌ بازنگری در رشته‌های علمی دانشگاهی و محتوای آنها،‌ توجه ویژه به حوزه‌های بین رشته‌ای،‌ تأمین خدمات پژوهشی و آموزشی،‌ معرفی چهره‌های ماندگار علمی‌ و تقدیر از دانشمندان و پژوهندگان در سطوح مختلف می باشد.
 


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دریا ( دوشنبه 86/11/8 :: ساعت 2:6 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خلیج فارس
سوال و جواب 4:
سوال و جواب 3:
سوال و جواب 2:
سوال و جواب 1
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 18
>> مجموع بازدیدها: 16728
» درباره من

پاسخگوی سوالات پزشکی شما
مدیر وبلاگ : [15]
نویسندگان وبلاگ :
دریا
دریا (@)[8]


در این وبلاگ آقای دکتر زارع در حد توان و بضاعت علمی خود و با توجه به تجربیات چندین ساله خدمت به مردم در مراکز مختلف درمانی، پاسخگوی سوالات پزشکی شما بازدید کننده عزیز می باشند.

» آرشیو مطالب
86
نکته ها 86

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب